1 Júl 2009

Ako úspešne prežiť ťažké obdobie

Submitted by Barny

Zdrvujúci príbeh človeka bez ruky a bez nôh.


Nedávno som hľadal dodatočné informácie k jednej mojej kampani, keď som narazil na niečo, čo ma donútilo premyslieť si celú moju situáciu a môj postoj k životu a podnikaniu.

Video, v ktorom rozpráva Nick Vujicic, mladík, ktorý sa narodil bez ruky a bez nôh.

Vo svojich 8-mych rokoch rozmýšľal nad samovraždou. Potom vyštudoval univerzitu, teraz je úspešným podnikateľom a popri iných činnostiach, prednáša motivačné prednášky.

Hráva golf, pláva, surfuje, a žije sám vo svojom vlastnom dome.

Nezaujíma ho kríza, nerozmýšľa nad svojim postihnutím. Dáva silu nám, zdravým ľuďom.

Pozrite si toto krátke video, a zoberte si aj Vy silu od človeka, ktorý sa nevzdáva!


A že čo to má spoločné s internet marketingom?

Nič, a úplne všetko!

Už som viac krát spomínal, že vytvorením web stránky sa práca on-line podnikateľa ešte len začína. Vytvorenie web stránky je len jedným krokom k úspešnému obchodovaniu na internete.

Zvýšenie návštevnosti, analýza správania sa návštevníkov, testovanie a optimalizácia štruktúry web stránky a predajných textov - to sú tie práce, počas ktorých môžete veľa krát spadnúť a veľa krát znovu sa postaviť, aby ste dosiahli Váš cieľ.

Verte mi, niekedy stačí slovíčko, aby Vaše zisky narástli. Viem to z vlastných skúseností. Minule som testoval hlavný nadpis stránky podlupou.sk. Zmenil som len jedno slovo v hlavnom nadpise. A výsledok? Až 20% -ný nárast prihlásených záujemcov na bezplatný infoservis.

Je to dobrý výsledok? Áno, je to fantastický výsledok! Ale keby som to netestoval, tak by som to nikdy v živote nezistil.

A že čo bolo to slovíčko? V hlavnom nadpise stránky som vymenil slovo „vytvoriť" na slovo „získať".

Niektorí to vzdajú po prvom páde, niektorí po desiatom, alebo tridsiatom. Ja osobne som spadol nespočetne krát, kým som vytvoril fungujúci systém predaja.

Buďte vytrvalý a nevzdávajte sa. Zoberte si príklad, silu a vieru z tohto videa a dokážete to aj Vy.

Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

Komentáre

Veľmi dobre ste to vystihli. Naozaj záleži na slovíčkach a ich testovaní. Lebo v prípade web stránky alebo e-shopu je práve text, to čo predáva. Dá sa to prirovnať k osobnému predaju. Text na web stránke sú ako slová, ktoré hovorí predajca. A vôbec nie je jedno, čo predajca povie. Predajca, ktorý to dokáže lepšie povedať, predá viac. Tak isto stránka, ktorá ma lepšie napísané texty predá viac. Preto treba testovať(nie je nič lepšie ako prax), čítať knihy a zúčastnovať sa tréningov.