19 Aug 2013

Táto technika Vám okamžite zvýši tržby a zisk

Submitted by Barny

Pravdepodobne aj vy niekedy rozmýšľate nad tým, ako by ste mohli čo najrýchlejšie - okamžite zvýšiť tržby a zisk.

 Technika, ktorú Vám teraz prezradím je až provokatívne jednoduchá, predsa ho využíva len málokto.

 Pred tým, než to prezradím nech je tu príbeh o nedávnom prieskume  zo zahraničia.

 Prieskum sa odohrával v prostredí, kde je najsilnejšia konkurenčná súťaž – v jednej reštaurácii.

 Tvorcovia prieskumu pripravili pre účastníkov jedálny lístok z čoho si mohli voľne vybrať  kompletné obedové menu.

 Po konzumácii si museli vyplniť malý dotazník, ako im jedlo chutilo a koľko by boli ochotný za takéto menu zaplatiť.

 Účastníci prieskumu boli rozdelené do dvoch skupín ale obi dve skupiny dostali tie isté jedlá – ktoré organizátori zakúpili v jedálni blízkeho nákupného centra.

 Výsledky boli viac ako prekvapujúce.

 Prvá skupina hodnotila obedové menu na stupnici od 1 do 10 na  3,5 pričom 1 bola najhoršia známka a 10 najlepšia.

Druhá skupina to isté menu, hodnotila číslom 8!

 Je to výrazný rozdiel nie?

 Oveľa markantnejší bol rozdiel v ocenení.

Kým prvá skupina hodnotila menu na 10 EUR (toľko by v priemere boli ochotný za ponúkané jedlo zaplatiť), druhá skupina hodnotila to isté menu v priemere na 38 EUR!!!

 To isté jedlo, rovnaká cieľová skupina, rovnaké prostredie, napriek tomu viac ako dvojnásobná spokojnosť a 28 EUR rozdiel v cene!


 Čo pôsobil takýto markantný rozdiel?

 

Názov jedla!

 Nič menej, nič viac.

 Kým prvá skupina si mohla vybrať vyprážanú rybu s hranolkami a zeleninovým šalátom, druhej skupine ponúkali:
Slávnostné rybacie menu starej matere  so zabudnutou chuťou domova.  

 Prieskum zistil, že originálny názov produktu okamžite evokuje očakávanie zákazníka a ovplyvňuje jeho vnímanie kvality a hodnoty tovaru.

 Využívate túto techniku i vy?

Ak nie, je na čase aby ste to začali.

  •  Nepredávajte plastové okná ale - plastové okná s nadčasovým dizajnom profilov
  • Nepredávajte nafukovacie bazény ale – nafukovacie bazény z extra silného materiálu ktorá 100% odolá šanteniu vašich detí
  • Nepredávajte gumené člny  ale – člny šité pre adrenalínové dobrodružstvá  na divokých riekach
  • Nepredávajte sporenie na dôchodok ale –  balík istoty bohatého dôchodcu
  • Nepredávajte silikónový náramok červenej farby s nápisom I love You ale -  náramok lásky

 Atď.

 Vymyslite jedinečný názov pre Váš produkt, ktorý vyjadruje túžbu potenciálneho zákazníka. Zobuďte pozitívne očakávanie už s názvom produktu, môžete ho predávať za drahšie ako konkurencia a vaši zákazníci budú spokojnejší.

 Tak, čo predávate Vy? Napíšte do komentárov :)

 

Barny, Váš online marketing poradca s najhoršou slovenčinou, ale s najväčším srdcom :)

Barny, Váš online marketing poradca s najhoršou slovenčinou, ale s najväčším srdcom :)

 

 

 

Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

Komentáre

niečo podobné ste už načrtli, v tomto bode Nepredávajte sporenie na dôchodok ale –  balík istoty bohatého dôchodcu, 
robim podobne ale v zlate.. myslím že sa dá použiť niečo podobné :-)

Je pravda, už som tu pár krát spomínal, že nepredávajte produkt ale "riesenie"  po čom potenciálny klient túži. V tomto príspevku ale išlo o to, ako pomenovať to, čo predávate.
Vymyslite dobrý, kreatívny názov pre Váš produkt a okamžite zvýšite jeho pociťovanú hodnotu.

 
 
Barny, Váš internet marketing poradca s najhoršou slovenčinou, ale s najväčším srdcom :)

V oblasti šperkov a bižutérie je táto metóda (mám na mysli samozrejme predaj samotný, nie navyšovanie ceny :-) ) jedným zo základov úspechu - akurát sa prenáša zo slovnej podoby do obrazovej: ten istý šperk a tá istá bižutéria môže byť ležiakom, o ktorý nik nezakopne, ak je nafotený nekvalitne a naopak - stane sa z neho hit sezóny, ak je fotografia správna.
Vždy predáva najmä pocit a chuť vlastniť, či získať niečo nádherné a neopakovateľné. Uspokojovanie vlastných túžob...

Súhlasím.

 
 
Barny, Váš internet marketing poradca s najhoršou slovenčinou, ale s najväčším srdcom :)

Funguje to .:-) Ďakujem. 

Dobrý deň Bárny,
páči sa mi všetko,o čom píšete,hlavne veci o ktoré som sa do dnes až tak nezaujímal.
Veľmi ma teší,že som narazil aj na úspešného človeka z Tešedíkova. Mám tam rodinné korene.
Bol by som rád,keby ste mi poradil, ako sa dá ináč nazvať Sťahovanie.
Slogan našej firmy je: Sťahovanie bez vrások.
Ďakujem a teším sa na odpoveď. Imi
 

Dobrý deň Imi,
nuž, sťahovanie je sťahovanie, tak ho nechcite pomenovať ináč. Nájdite meno pre jednotlivé služby. Ak si zoberiete príklad od telekomunikačných firiem aj oni si vymisleli názvy ako napríklad Paušál SNOV, NEKONEČNÝ paušál, volania EASY, volania WoW atď. Čiže základná služba je pomenovaná ale pre jednotlivé balíky služieb majú svoj extra názov.
Napríklad ak by ste ponúkali službu kde počas sťahovania zabezpečíte aj stráženie detí takýto balíky by ste mohli nazvať napríklad Sťahovanie s dobrodružstvom alebo sťahovanie s ujom večerníčkom.
Ak by ste mali rôzne pracovné odevy, mohli by ste mať napríklad:

  • v zime:  Sťahovanie dedom mrázom
  • v lete: Šťahovanie Baywatch
  • pre deti: Sťahovanie pirátmi alebo klaunmi
  • pre mladomanželov: Sťahovanie do raja

atď.
Tieto nápady sú len narýchlo, ale na tento spôsob si kludne môžete vybudovať i značku. Špeciálna pracovná odev, špeciálny názov "sťahovacieho kommanda" a nová značka je na svete.
 
S pozdravom, Barny
 
 

 
 
Barny, Váš internet marketing poradca s najhoršou slovenčinou, ale s najväčším srdcom :)