3 Jan 2013

Vyhýbajte sa klamlivým obchodným príležitostiam

Submitted by Barny

Vyhybajte sa obchodnym prilezitostiamStretávam sa množstvo ľudí, ktorí majú alebo mi ponúkajú "vynikajúcu" obchodnú príležitosť.
Väčšinou ich bez rozmýšľania odmietnem.

Prečo?

Lebo obchodných príležitostí je milión.

Ak si ráno v obchode kúpite 10 rožkov, doma na nich nastrúhate syr, vložíte na 5 minút do rúry a potom skočíte na stanicu a ponúknete ich ako čerstvé rohlíky so syrom  za 10 násobnú cenu  je to obchodná príležitosť.

Ak príde k Vám Váš známy a povie Vám že máte šancu zbohatnúť na základe novej, fantastickej vynikajúcej, extra výhodnej obchodnej príležitosti ….
Poznáte to? Herbalife, Amway, modernejšie sú investície do zlata, do diamantu alebo do video konferencií.

V 99% prípadov tieto príležitosti skončia krachom, sklamaním a niekedy znamenajú aj koniec dlhoročných vzťahov.

Pretože tieto „príležitosti“ založené  na momentálneho – veľa krát umelo vytvoreného – nadšeniu.
Človek nerozmýšľa, má pred sebou len vidinu obrovského zisku a vôbec sa nezaujíma o to, na akých konkrétnych faktoroch je založená daná obchodná príležitosť.

Obchodným príležitostiam odporúčam vo veľkom oblúku sa vyhnúť.

Čo je to, čo naozaj potrebujete?

Vy k úspešnému podnikaniu potrebujete obchodný nápad a obchodný plán!

V čom sa líši obchodný nápad od obchodnej príležitosti?

Obchodný nápad je založený na prieskumu!

Dobrý obchodný nápad nie je nič iné ako vyhľadanie skutočného, existujúceho problému a vyriešenie tohto problému pomocou konkrétneho produktu alebo služby.

Problém: zápach z úst – riešenie: Tic-Tac, žuvačky atď.
Problém: drahý benzín – riešenie: menšie auto, prerábka na LPG, elektrický pohon atď.
Problém: hladný študenti – riešenie: rýchle občerstvenie v škole alebo vedľa školy

K dobrému obchodnému nápadu sa môžete dopracovať nasledovným spôsobom:

 

  1. Hľadajte TRH! Nehľadajte obchodnú príležitosť, nehľadajte ani produkt či službu čo budete predávať – hľadajte trh! Trh = masa kúpyschopných ľudí. Vyberte si určitú skupinu ľudí (segment trhu), pre ktorých chcete ponúknuť riešenie.)

  2. Zistite ich problém zistite čo ich najviac trápi. Čo potrebujú riešiť. Zistite (spýtajte ich) po čom najviac túžia.

  3. Vypracujte ponuku na riešenie ich problému (produkt a lebo službu) a ponúknite im to, po čom túžia. Nie to, čo potrebujú – to nie vždy funguje – ponúknite im to, po čom túžia.


Nuž, v krátkosti toto je model úspešného podnikania. Trhový segment, jeho problém a riešenie toho problému.

Ak hľadáte obchodnú príležitosť, kde máte garantovaný hladný trh, vynikajúci produkt, takmer nulovú vstupnú investíciu a vyskúšaný, fungujúci obchodný systém, kliknite teraz!
Obchodná príležitosť bez vstupného kapitálu>>>

(foto: Image courtesy of Stuart Miles / FreeDigitalPhotos.net)

 

Barny, Váš online marketing poradca s najhoršou slovenčinou, ale s najväčším srdcom :)

Barny, Váš online marketing poradca s najhoršou slovenčinou, ale s najväčším srdcom :)








Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?