20 Júl 2009

Dôležitá myšlienka nielen v období krízy! A jedna prosba na Vás.

Submitted by Barny

Minulý týždeň som sa zúčastnil dvoch web konferencií s tematikou ako sa správať v období krízy, a aké sú východiská z nepriaznivých obchodných situácií.

Možno si myslíte, že tento príspevok prichádza neskoro, však všade počuť o tom, že koniec krízy sa blíži. Noviny píšu o ozdravení priemyslu a o nábehu firiem na plynulú výrobu.

Musím Vás sklamať. Na internete, v oblasti on-line marketingu je „kríza" prítomná neustále.

Stačí toľko, že Google zmení svoj algoritmus vyhľadávania, a Vaša stránka z prvého miesta klesne na 5. - 6. stránku v zozname Google. Mne sa to stalo už viac krát, a verte mi, že zo dňa na deň stratiť 80% denných príjmov, nie je vôbec príjemné.

Čiže, ak podnikáte, alebo chcete podnikať na internete musíte byť pripravený na neustálu zmenu.

Jednou z najdôležitejších myšlienok, najlepšia rada prednášajúcich je na naše pomery taká „hriešna", že väčšina z nás ju ihneď zavrhne a ani to nevyskúša.
Ale, nakoľko fungovanie tejto teórie viem potvrdiť aj ja sám, rozhodol som sa tento príspevok uverejniť.

Rada znie nasledovne:

Nebojte sa zlyhaniu, a nevyhýbajte sa omylom!

Počas nášho života nás vždy učia to, aby sme všetko stokrát premysleli, aby sme zvážili všetky výhody a riziká, a keď sme na sto percent istý, že náš plán bude úspešný, potom môžeme začať s uskutočnením.

Pravdepodobne majú pravdu, pokiaľ ide o klasické podnikanie...

On-line biznis však funguje ináč.
Internet je miestom neustálych zmien. Denno-denne sa objavujú nové techniky, nové metódy a nové nástroje internet marketingu. Tieto nástroje a metódy jednoducho musíte vyskúšať a aplikovať. Ak ich nevyskúšate a nie ste pripravený na omyl, budete stáť na jednom mieste a riskujete, že to vyskúša Vaša konkurencia, a zo dňa na deň Vás predbehne.

Možno rozmýšľate, že by bolo dobré vytvoriť si web stránku. Plán už máte hotový, ale už tretí mesiac zdokonaľujete dizajn stránky. Možno ešte pár týždňov alebo mesiacov, a aj Vaša stránka bude hotová, a bude oveľa krajšia ako stránka konkurencie!

Áno, ale medzi tým tá konkurencia s tým smiešnym dizajnom získala 70% Vašich potenciálnych klientov!

Možno rozmýšľate, že by bolo potrebné spustiť reklamu na Google AdWords alebo na ETARGET. Ale, najprv musíte vymyslieť dokonalé znenie reklamného textu. Strávite s tým dlhé týždne, a keď reklamu nakoniec spustíte zistíte, že konverzný pomer je úbohý a nemáte inú možnosť než text reklamy drasticky zmeniť!

Stratili ste množstvo času a peňazí, namiesto toho, že by ste reklamu uverejnili ihneď a postupne ju zlepšovali, optimalizovali.

Dôležité je, aby ste nestrácali čas a svoje nápady začali čo najskôr uskutočňovať.

Ja osobne skúšam veľa vecí. Z 3-6 nápadov mi osvedčia 1-2, z ktorých realizujem väčšiu časť svojich príjmov.

Keby som tie nevydarené pokusy nespravil, nikdy by som sa nedostal k nápadom, ktoré mi prinesú nadpriemerné výsledky.

 

A teraz, jedna veľká prosba na Vás.

Ako som už minule avizoval rozhodol som sa všetky príspevky v tomto blogu a všetky texty na web stránke zverejňovať bez predchádzajúcej jazykovej korektúry. Dôvody nájdete tu ...

Viem, že možno je to neprofesionálne, a možno to nikoho z Vás môže dráždiť.

Na druhej strane, ako som písal aj v tomto príspevku niekedy jednoducho nie je čas na to, aby som niektorý z textov neuverejnil ihneď, ale čakal niekoľko dní na korektúru.

Záleží aj na Vás.

 

Prosím vyjadrite Váš názor:

 

Radšej mám od teraz zverejňovať oveľa viac informácií o novinkách a zaujímavostiach moderného internet marketingu, a Vy budete ochotný rešpektovať moje gramatické a pravopisné chyby,

ALEBO

 

Radšej dôkladne pripraviť jednotlivé texty a uverejňovať ich po dokonalej kontrole a korekcii, a to aj na úkor počtu zverejnených príspevkov.

 

Vaše názory čakám v komentároch.

Prajem Vám príjemný deň, Váš NetAgent

Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

Komentáre

Radsej viac informacii a castejsie :))

Som za viac aktuálnych informácií.
Prajem pekný deň.

Súhlasím s ostatnými: v podmienkach internetového marketingu je určite dôležitejšia rýchlosť a aktuálnosť informácií, ako ich gramatická bezchybnosť.

Raději více novinek.

Radšej by som privítala viac informácií, nie je podstatná korekcia a bezchybnosť textov

Radšej by som privítala viac informácií, nie je podstatná korekcia a bezchybnosť textov

Tiež si myslím, že radšej viac informácií, aj cenu občasnej chybičky.

áno, som za prvú možnosť.

Ja suhlasim z ostatnymi ako uz bolo povedane viacej informacii a nech je aj s chybickami...to nie je dolezite .Dolezite je to ze nas to nieco nauci..Dakujem

Ja suhlasim z ostatnymi ako uz bolo povedane viacej informacii a nech je aj s chybickami...to nie je dolezite .Dolezite je to ze nas to nieco nauci..Dakujem

Ja suhlasim z ostatnymi ako uz bolo povedane viacej informacii a nech je aj s chybickami...to nie je dolezite .Dolezite je to ze nas to nieco nauci..Dakujem

Aj ja suhlasim...informacie su ovela uzitocnejsie ako gramaticke, perfektne texty. A u pana Baranyaia mi to uz absolutne nevadi :-)

no jasne ze viac info. ved skoro kazdy chatuje bez ciarok ´ˇä ô a velke pismena uz ani v menach nepouzivame na chate a aj tak si rozumieme :o)

Vážený NetAgent, samozrejme radšej bez jazykovej korektúry a rýchlejšie. Váš pravopis budem, lepšie povedané tolerovať, ale ak chcete, tak aj rešpektovať. Som rád, že ste ma ešte neodvrhol, ako subjekt bez úžitku.

Myslím , že je vhodnejšie uprednostniť samotnú myšlienku a obsah pred gramatikou ( zrejme to ani nie je možné vzhľadom na rozsah jednotlivých tém ) takže to rešpektujem a beriem to ako OK..

Raději informace o novinách.

Raději informace o novinách.

urcite uvitam viac informacii. dakujem

100% úspešnosť :-) - tiež som za. Čas sú peniaze.

Podľa mňa pre mladých ľudí gramatika už nebude vôbec dôležitá,podstatné budú pre nich informácie ...vidím to na svojich deťoch. Takže čo tam po nejakých čiarkach keď život je tak krátky a všetci chceme toľko toho stihnúť...

Heh, no to ma teda pobavilo, este som nepocul, zeby niekto na svojom blogu zverejnoval texty az po jazykovej korekture. Keby som ja cakal na nejaku korekturu, tak asi by som neblogol vobec nic..... :-)

Odporucam pisat bez chyb + zapnut nejaku kontrolu pravopisu. :-) Ak tam bude nejaky preklep tak urcite na to v diskusii niekto upozorni.

Prajem Vela uspechov
JR

Určite sa v tomto prípade oplatí konať rýchlejšie a bez úpravy.Toto všetko považujem za určitú hru v ktorej je nesmierne veľa.Prvý berie všetko.Či je to o reklame alebo o ofinanciách nehovoriac už vôbec.Spozdravom Vaša neužitočná zatiaľ čitateľka.

Také volačo v mojom prípade, že neužitočná neexistuje. Som nesmierne rád, že aj Vy ste mojou čitateľkou.

 
 
Barny, Váš internet marketing poradca s najhoršou slovenčinou, ale s najväčším srdcom :)

Privitala by som viac informacii.Prijemny den

myslím ze castejsie je urcite lepsie, ale da sa to vyriesit aj tak ze clovek co dobre pise, napise clanky a posle korektorovi a dosiahne tak aj kvalitne clanky obsahom ako aj gramaticky :o)

velmi vsak aj zavisi aby boli clanky pisane aj pre ludi ako len pre vyhladavace.