PPC kampane

PPC kampane v AdWords

2 Apr 2013

ImagePod online inzerciou mám na mysli nielen klasické PPC kampane (AdWords, Etarget, PPC na Facebooku) ale aj využitie inzertných a aukčných internetových portálov a zľavomatov.

Najčastejšie pojmy: 
Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

7 Dec 2011

 

V tomto predvianočnom období sa akosi rozmnožili ponuky od rôznych reklamných agentúr typu: dostaneme Vás na prvé miesta vo vyhľadávačoch …

Jedná sa o jednu z najefektívnejšej reklamy na internete takzvanej PPC (zaplať za kliknutie) reklamy v systémoch Adwords, ETARGET, český Sklik alebo reklamný systém Facebooku.

Aj keď je táto forma reklamy v mnoho prípadoch naj efektívnejší, sú prípady, keď takto investovanú sumu by ste radšej mali zaplatiť charite.

Tematika: 
Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

22 Júl 2009
V reakcii na môj príspevok s názvom Od nápadu k prvým príjmom za 3 dni sa ma spýtali na náklady PPC reklamy, lebo vraj to nie je najlacnejšie.

Dovoľte mi položiť otázku:

Ak miniem na reklamu 100 EUR a tak získam tržby v hodnote 180 EUR tak, že mi na konci zostane čistý zisk 20 EUR tak sú náklady na reklamu vysoké alebo nie?

Alebo počítajme inak:

Ak zostaneme pri vyššie uvedenom príklade, potom ak miniem 100.000 EUR, na konci získam 20.000 EUR čistý zisk.

Ak by to tak fungovalo investovali by ste každý mesiac tých 100, 1000, alebo 10.000 EUR do PPC reklamy?

Ja áno, ale samozrejme nie je to až také jednoduché ...

 

Tematika: 
Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

16 Júl 2009

Je možné realizovať prvé príjmy cez internet do troch dní od vzniku obchodného nápadu? Jednému nášmu klientovi sa to podarilo!

Nebude to príbeh o zázračnom zbohatnutí za pár dní, ani o tom, ako bez práce si zarobiť. Nebude to príbeh ani o extrémne vysokom zisku - niektoré naše kampane priniesli niekoľko násobne vyššie zisky za rovnaký čas.

Bude to príbeh o tom, že v dnešnej dobe, ak máte dobrý nápad máte možnosť ten nápad speňažiť za veľmi krátku dobu.

 

1. deň, 7. júla 2009 - utorok

Zavolal mi jeden dobrý známy, dlhodobý obchodný partner, že má možnosť vydať na Slovensku spomienkovú knihu o živote Michaela Jacksona.

Rukopis už mal v tlačiarni, a knihy by sa mali dostať na trh presne o týždeň, 14. júla v utorok. Jeho otázka bola, že ako by mal postupovať, ak chce predávať tieto knihy aj cez Internet.

Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

Odoberať RSS - PPC kampane