internet marketing

14 Aug 2013

Chcete podnikať alebo už pravdepodobne aj podnikáte. Ale ten Váš podnikateľský nápad je dobrý? Prináša Vám úspech?

Nedávno som čítal veľmi zaujímavý článok o dobrých podnikateľských nápadoch. Z článku jasne vyplýva, že existujú len 2 dobré nápady.

Ak Váš nápad spĺňa jednu z nasledovných podmienok, Vaša ponuka je v poriadku. Ak nie, musíte porozmýšlať a Vašu ponuku zmeniť.

 

Aké kritériá musí spĺňať dobrý podnikateľský nápad?

 

Ako chcete podnikať?

  1. Musí potenciálnym zákazníkom zlepšiť život – prinášať dobro

  2. Musí potenciálnych klientov chrániť pred zlom – odstrániť hroziace nebezpečenstvo.

 

Ak Váš nápad ani jeden z týchto kritérií nespĺňa, ste na zlej ceste. Ale pozor! Na zlej ceste ste aj vtedy, ak potenciálnym klientom nepoviete či im chcete zlepšiť život alebo ich chrániť pred nebezpečenstvom!

Prečo?

Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

26 Okt 2011

Kde sú tie háčiky?

Submitted by Barny

Ako veľmi správne napísali viacerí z Vás, najväčším problémom, čo som načrtol v predchádzajúcom príspevku je to, že síce reklamy Vás nalákajú s ponukou veľkého počtu návštevníkov na Vašej stránke, ale akí sú to návštevníci?

Na Vašej web stránke totiž nepotrebujete hoci akého návštevníka, ale potrebujete návštevníka – potenciálneho klienta!

Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

4 Apr 2011

Najprv som si myslel, že sa jedná len o žart, nakoľko tento email som dostal práve prvého apríla. Potom vysvitlo, že to žart nie je a autor si to myslí naozaj vážne.

Šokovalo ma to, myslel som, že s týmto sa už nestretnem.

Tematika: 
Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

9 Sep 2010

Poznáte túto situáciu?

Voláte zbytočne - spravte si to sám

Stojíte vo dverách oblečený, ale kľúče od auta ste zabudli v kuchyni.

Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

28 Máj 2010
No, nie je to také jednoduché, lebo najprv sa zo slovenského začínajúceho podnikateľa stal ruský mafián a teraz vlastne  sa vraciam späk k vlastným koreňom.

Ako to bolo?

 

Keď som začal podnikať, mal som jednoduchý živnosť na svoje meno. Vtedy ešte neboli žiadne fotky, žiadne tváre - len firmy.

Ale, nakoľko moje meno bolo súčasťou názvy mojej firmy, v tom čase ma neustále prenasledovala „kliatba" ktorá ma „trápi" už od narodenia.

Bez srandy. Mám krásne meno. Prekrásne, zvučné - jednoducho radosť vysloviť.

 

Ale, skúste to vysloviť  aj vy ...

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

Stránky

Odoberať RSS - internet marketing