Nezaradené

19 Aug 2013

Pravdepodobne aj vy niekedy rozmýšľate nad tým, ako by ste mohli čo najrýchlejšie - okamžite zvýšiť tržby a zisk.

 Technika, ktorú Vám teraz prezradím je až provokatívne jednoduchá, predsa ho využíva len málokto.

 Pred tým, než to prezradím nech je tu príbeh o nedávnom prieskume  zo zahraničia.

 Prieskum sa odohrával v prostredí, kde je najsilnejšia konkurenčná súťaž – v jednej reštaurácii.

 Tvorcovia prieskumu pripravili pre účastníkov jedálny lístok z čoho si mohli voľne vybrať  kompletné obedové menu.

 Po konzumácii si museli vyplniť malý dotazník, ako im jedlo chutilo a koľko by boli ochotný za takéto menu zaplatiť.

 Účastníci prieskumu boli rozdelené do dvoch skupín ale obi dve skupiny dostali tie isté jedlá – ktoré organizátori zakúpili v jedálni blízkeho nákupného centra.

 Výsledky boli viac ako prekvapujúce.

 Prvá skupina hodnotila obedové menu na stupnici od 1 do 10 na  3,5 pričom 1 bola najhoršia známka a 10 najlepšia.

Druhá skupina to isté menu, hodnotila číslom 8!

 Je to výrazný rozdiel nie?

 Oveľa markantnejší bol rozdiel v ocenení.

Kým prvá skupina hodnotila menu na 10 EUR (toľko by v priemere boli ochotný za ponúkané jedlo zaplatiť), druhá skupina hodnotila to isté menu v priemere na 38 EUR!!!

 To isté jedlo, rovnaká cieľová skupina, rovnaké prostredie, napriek tomu viac ako dvojnásobná spokojnosť a 28 EUR rozdiel v cene!


 Čo pôsobil takýto markantný rozdiel?

Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

1 Aug 2012

Zlato na pláži. Kde hľadať nové nápady?Nedávno sme prišli domov z dovolenky z Talianskej Kalábrii.

Nasledovnú scénku určite to poznáte aj vy z iných pláží …

 

Ležíte na slniečku a zrazu sa objaví predajca bižutérie, náušníc, šiat, klobúkov atď.

Tematika: 
Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

14 Máj 2012

Ďakujem Vám za Vaše príspevky. Napísali ste strašne veľa dobrých nápadov, ale samozrejme našli sa aj menej „zrealizovatelné“.

Z tohto príkladu vidno, že aj  taká jednoduchá a staroveká práca ako chov včiel a pestovanie medu má v dnešnej dobe toľko obchodných možností.

Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

10 Máj 2012

Vy by ste ako využili túto šancu?
Súťaž o 2 kurzy Nápad a testovanie nápadu.

Minule som pozeral zaujímavý program na stanici Spektrum. Málokedy pozerám televízor, ale tento program ma zaujal.

Tematika: 
Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

21 Dec 2011

Ako zjesť slona?

Submitted by Barny

PF2012Viete ako môžete zjesť celého slona?  No predsa po kúskoch :)

Onedlho sú tu Vianoce, najkrajšie sviatky roka a potom hneď príde Nový Rok – čas, kedy si určíme ciele, plány, povinnosti, do budúceho roku.

Tematika: 
Najčastejšie pojmy: 
Neopustite stranku prosimBezplatné informácie priamo k Vám!

 

Chcete viac informácií? Vyskúšajte ma zadarmo! Získajte Internet Marketing Spravodaj s témami:

  • Taktiky proti cenovým akciám - 7 taktík namiesto znižovania cien.
  • Trvalý zisk, lojálna klientela - ako na to profesionálne?
  • Kreativita v podnikaní - a klienti budú nakupovať u Vás.
  • Dobrá ponuka základ úspechu - ako vytvoriť neodolateľnú ponuku?
  • Marketing je jednoduchý - ako otestovať úspešnosť nápadu?
  • Malé zmeny – veľký zisk: ako na to? Vzorec profitu.

Žiadajte tieto bezplatné informácie hneď teraz! Stačí zadať Vaše meno a emailovú adresu, a prvé číslo spravodaja Vám pošleme do dvoch hodín.
*Táto ponuka je bezplatná a k ničomu Vás nezaväzuje.

* Krstné meno:
* Emailová adresa:

**Nič neriskujete. Táto ponuka je bezplatná! Tak prečo ju nevyužiť?

Stránky

Odoberať RSS - Nezaradené